2007年11月19日 星期一

辦公室朋友

Vicky是我還是打工仔時所認識的舊同事。那時Vicky的座位在我前面,出出入入總會經過她的那個cubicle,因此見面和溝通的機會自然比較多一點,感情也自然比較好一些。特別是當我初到舊公司上班時,作為一個新人需要盡快適應新環境,這些坐在自己附近的「隔籬鄰舍」,對自己就更為重要。

Vicky的人品其實蠻好的,唯獨是性格比較靜,說話也不太多,大概因為這個原因,跟其他公司裡的同事並不特別熟落。

大約在我第一天上班後一個星期左右,公司裡的另一班同事邀請我一起吃午飯。作為一個新人,有機會同其他同事聯誼一下,順便可以收一收公司的情報,這些機會我當然不會放過。飯局之中,其中一個說話很多的女同事就這樣的跟我說:「唉,CK,都唔知點解,公司咁多人俾你揀,你好揀唔揀,揀個全公司都冇人同佢做朋友既人做friend嘅…」「你講Vicky?」我皺了皺眉:「Vicky都幾好人吖,有咩問題呀?」

「有咩問題?唔係下話CK…」女同事將聲調提高了八度說:「個個都同佢唔friend,咁就知佢有問題啦,唉,你係新仔,我塞錢入你袋咋…總之你就咪同佢講咁多啦。」

「哦…」我見她們說到七情上面,於是勉強點了點頭:「不過呢,老實講,查實Vicky係咪以前做過咩,搞到你咁唔鍾意佢呢?講我聽下吖…」

我這個問題,卻換來了整枱同事鴉雀無聲。人人都說Vicky這個同事不好,但要她們舉出一兩件Vicky做過的壞事,她們就完全說不出。一班三十來歲的中年人,活像小孩子般玩排擠,幼稚到不可理喻。

我離職後,Vicky是少數我覺得值得保持聯絡的舊同事,至於當日在飯桌上講是講非的一班呢,離職後我便徹底跟她們斷絕來往了。

(2007年11月16日 刊於AM730)

沒有留言: